پرورش میل ورم

در این وبلاگ قصد بر آن است تا مخاطبان گرامی را با پرورش و نگهداری و همچنین استفاده از میل ورم آشنا کنیم

پرورش میل ورم

در این وبلاگ قصد بر آن است تا مخاطبان گرامی را با پرورش و نگهداری و همچنین استفاده از میل ورم آشنا کنیم

کرم میل ورم، یک اصطلاح پر تکرار اما غلط

عرض سلام دارم خدمت شما مخاطبان گرامی

بنده میثم افضلی هستم از مجموعه مدیر دام

اصلاح یک اشتباه رایج

امروزه علاقه مندان بسیاری وجود دارد که برای تغذیه حیوانات خودشان از میل ورم استفاده می‌کنند. این حیوانات از قبیل پرندگان، ماهیان، خزندگان و... می‌توانند باشند. اما نکته ای که در اینجا لازم به ذکر است اینکه، این حشرات کرم نیستند و به اشتباه این کلمه جهت اشاره به آنها استفاده می‌شود!! 

باید اشاره کرد که کرم ها نوعی از نرم تنان هستند و در گروه حشرات تلقی نمی‌شوند. جهت تفهیم بهتر موضوع تصویری از کرم را خدمت شما بزرگواران در این نوشتار قرار داده ایم.

%DA%A9%D8%B1%D9%85.jpg

میل ورم چیست؟

اما میل ورم مرحله لاروی حشره سوسک تاریکی هست و باید خدمتتان عرض کنم که حشرات دارای 4 مرحله زندگی شامل تخم، لارو، شفیره و حشره بالغ هستند که مراحل زندگی سوسک تاریکی هم شامل حال این مراحل می‌شود. و مرحله لارو در این حشره به اسم میل ورم شناخته می‌شود. این لارو از لحاظ ارزش غذایی دارایی مزیت های زیادی است که جهت استفاده در تغذیه حیوانات مختلف از قبیل پرندگان، آبزیان، پستانداران و... استفاده می‌شود.

ارزش اقتصادی پرورش میل ورم

با توجه به گستردگی استفاده از میل ورم در ایران، ایجاد سالن پرورش و تکثیر میل ورم از مشاغل پرسود و توجیه پذیر در کسب و کارهای امروزی می‌باشد. به همین دلیل بنده و دیگر همکاران ما جهت مشاوره شما و ارائه پکیج آموزشی در خدمت شما مخاطبان گرامی مجموعه مدیر دام هستیم.

محصولات موجود

محصولاتی تولیدی در مجموعه مدیر دام شامل لارو زنده و خشک میل ورم در مقادیر و کیفیت های مختلف و همچنین ارائه شفیره و سوسک بالغ جهت راه اندازی این کسب و کار میباشد. و در آخر باید خدمت شما عزیزان عرض شود که از دیگر محصولات این مجموعه فراهم کردن کود میل ورم جهت استفاده در گیاهان زینتی و گل های زینتی می‌باشد. طبق مطلعات انجام شده کود میل ورم دارای ارزش تغذیه ای فراوانی برای استفاده در انواع گیاهان می‌باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد